이런~저런~

너무 아름다운 찬양! - You Are My All in All

관악산☆ 2013. 12. 7. 20:45

너무 아름다운 찬양입니다! 

 

You Are My All in All(주 나의 모든 것)

작사작곡---데니스 저니건(Dennis Jernigan)

 

바로가기-----> http://blog.naver.com/byunhyuk99/189512796

 

 

You Are My All in All 

 

You are my strength when I am weak
You are the treasure that I seek
You are my All in All

Seeking You as a Precious Jewel
Lord, to give up I’d be a fool
You are my All in All

Jesus, Lamb of God
Worthy is Your name
Jesus, Lamb of God
Worth is Your name

Taking my sin, my cross, my shame
Rising again, I bless Your name
You are my All in All

When I fall down, You pick me up
When I am dry, You fill my cup
You are my All in All

 

주 나의 모든 것 

 

내가 약할 때 나의 힘이 되시는 주님
주님은 내가 찾는 보배이십니다
주 나의 모든 것

귀한 보물처럼 당신을 찾으며
주님을 포기한다면 나는 어리석은 자

주 나의 모든 것

예수 어린양
존귀하신 주님의 이름
예수 어린양
존귀하신 주님의 이름

나의 죄와 나의십자가 나의 수치를 지시며
다시 일어나 주님의 이름을 찬양합니다
주 나의 모든 것

내가 쓰러질 때 나를 일으켜 주시며
내가 목마를 때 나의 잔을 채우십니다
주 나의 모든 것